Корпоративно вуду за бизнес вълшебници и магьосници
Защо толкова много компании не могат да се откъснат от миналото? Защо толкова много хора разчитат на заучено поведение, на навици и идеи, които някога са били ефективни, но не са в унисон с динамичния ритъм на новата икономика? Каква е магията, която спира движението им? Това е Вуду…
А каква е магията, която може да ни освободи - всички нас - организации, компании, личности, водачи и водени, служители и свободно практикуващи, родители и деца - и да ни отведе в света на силата, творчеството, взаимността и забележителните постижения? Тя също се нарича вуду...
Силата се ражда тогава, когато познаете разликата.
ВУДУ се отнася с подозрение към чинния и стандартен отговор
ВУДУ населява света на сънищата и мечтите
ВУДУ пита: Защо да изглаждаме противоречията?
ВУДУ пита: Има ли тръпка в живота ви днес?
ВУДУ пита: Защо да предвещаваме бъдещето, след като можем да го създадем?
ВУДУ казва: Напишете най-провокативната история за себе си
ВУДУ не е в корнфлейкса
ВУДУ пита: Кога за последен път изживяхте преломна промяна?
ВУДУ празнува
ВУДУ не е в кухнята по време на купон
ВУДУ цени живеца
ВУДУ пита: По какъв начин трябва да се страхувате от себе си
ВУДУ води към велико бъдеще
ВУДУ казва: Ако се проваляте - правете го бързо
ВУДУ ви хваща, когато постъпвате правилно
ВУДУ доизказва недовършената ви мисъл
ВУДУ практикуващите имат невъобразимо силно влияние
ВУДУ винаги е играчът, който отбелязва гола, а не вратарят
ВУДУ е нещо повече от магия, то е вашата магия
Kниги от същия жанр
-
Пожарна командапечатна: 3.99 лв. -
Мит и реалностпечатна: 5.90 лв. -
Монсеньор Кихотпечатна: 10.00 лв. -
Детектор на лъжатапечатна: 6.00 лв. -
Пътуване към Трулалапечатна: 7.00 лв. -
Човешкото тяло като предмет на вещни правапечатна: 15.00 лв. -
FaceБуки – II том. Дневникът на малкия Нострадамуспечатна: 15.00 лв. -
Свобода и суверенност в Априлското въстаниепечатна: 25.00 лв. -
Флаговете на страните в светапечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.