Комуникациите и организацията в 21. век
Книгата „Комуникациите и организацията в 21.век“ на д-р Евелина Христова, както говори самото заглавие, представлява задълбочено изследване на един от най-значимите проблеми на съвременната организация – функционирането на нейните вътрешни комуникации по начин, по който тя да може да отговори на сериозните предизвикателства на 21. век. Докато една голяма част от книгата е разработена в рамките на изследванията, свързани с подготовката на докторската дисертация на автора, то допълнителната работа по темата включва анализ на последвали нови тендeнции и нови подходи при решаването на проблемите. Центърът е изнесен от изследване на Европейската рамка на вътрешноорганизационните комуникации към едно по-детайлно проучване на функционирането на самите организации, но все пак книгата остава богат източник на най-актуални и интересни конотации, свързани с международните аспекти на проблематиката.
„Комуникациите и организацията в 21. век“ представя с впечатляваща яснота колко сложни и сериозни могат да бъдат последствията от подценяване ролята и значението на комуникациите с вътрешните публики и как организациите е необходимо да бъдат в крак с най-новите критерии, стандарти и изисквания в тази област.
Фокусът на книгата не е толкова върху миналото и дори върху настоящето, колкото върху бъдещето – представяйки една визия за динамиката на комуникациите в това бъдеще с най-високи изисквания. Със своите научни и практически достойнства „Комуникациите и организацията в 21. век“ се нарежда сред ценните помагала за практици – учени, ПР специалисти, висши мениджъри, появявайки се в подходящ момент, за да подпомогне намирането на отговори на проблеми, произтичащи от „притесненото“ от икономическата криза пространство, в което оперират компаниите и организациите. Логично, към темата вече е регистриран сериозен интерес от страна на професионалисти, заети с пъблик рилейшънс, комуникации, човешки ресурси, и други релевантни области, които са се отзовали при провеждането на онлайн интервютата, а също и от страна на висши мениджъри, които са били интервюирани по време на емпиричното „качествено“ изследване, проведено от автора.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.