Комплект: Сблъсък на пазари. Всякакви, но не!стандарни
Всякакви, но не!стандарни
Това е библията на съвременния мениджмънт, която убедително доказва, че в икономиката, в управлението и в обществото като цяло нещата могат да се случват и по друг начин. Книгата разглежда принципите в маркетинга, оспорва традиционните правила в бизнеса и описва петте стъпки към изграждането на боеца в управлението. Провокативно и дръзко авторите разкриват истинския облик на съвременната икономика и на основните играчи в нея, като предизвикват решимостта на читателя да направи първата голяма крачка, да напусне познатите пътеки и да скочи в неизвестното, където оцеляват само смелите и креативните.
Аня Фьорстер и д-р Петер Кройц принадлежат към нестандартните иноватори в икономиката. Като консултанти по мениджмънт те обслужват ръководните екипи на BMW, IBM, Deutsche Bank и други водещи компании. В Германия, Австрия и Швейцария двамата творци се наложиха като успешни автори на икономически бестселъри, написали вече шестата си книга.
*****
Сблъсък на пазари
Книгата прогнозира икономическото бъдеще на човечеството, очертава предизвикателствата пред световните пазари и посочва пътя в новия свят на глобалните финанси. Авторът разработва подробен план за действие и акцентира върху факторите, които водят до скъпоструващи пазарни инциденти. Посочва как да спечелим от кризата и да преодолеем неизбежните сътресения, които я съпътстват.
Д-р Ел-Ериан е изпълнителен и инвестиционен директор на PIMCO – една от най-големите компании за управление на инвестиции в света и бивш президент на Harvard Management Company. Обявен е за икономист на 2008 година.
„Сблъсък на пазари” спечели ежегодната награда на Financial Times/Goldman Sachs за най-добра икономическа книга в САЩ за 2008 година. Тя е икономически бестселър на New York Times и Wall Street Journal.
Kниги от същия жанр
-
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.