Канбан - Успешна еволюционна промяна за вашия технологичен бизнес
Канбан оптимизира съществуващия процес посредством серия от постепенни еволюционни промени. С Канбан липсва планирана инициатива, оценяване и крайни изявления от типа на: „Най-накрая станахме Agile". В идеалния случай, „накрая" изобщо не съществува. Вместо него, организацията следва един непрекъснат процес, който стимулира постепенните промени. В резултат на това, настъпва постепенна трансформация към кайзен култура. Тази книга отговаря на въпросите: • Какво е Канбан? • Защо трябва да ползваме Канбан? • Как да подходим при въвеждането на Канбан? • Как да разпознаем възможностите за подобрение и как ги използваме? Дейвид Дж. Андерсън е пионерът, който въвежда Канбан за първи път в Майкрософт през 2004г. като от тогава насам постоянно го развива. Канбан е книга, която представя неговите виждания за този нов вълнуващ метод за управление на промяната. Канбан ще направи Вашата организация по-зряла и по-гъвкава срещайки минимална съпротива.. „Тази книга възвестява второто поколение Agile методи. Аз предвиждам, че тя ще има феноменален успех!" Алън Шалъуей, СЕО и Старши Консултант, Net Objectives „Тази книга може веднага да се ползва като наръчник за начинаещи, но освен това има достатъчно полезно съдържание за да ме кара да я препрочитам отново и отново." Крие Симънс, Мениджър разработка, Sophos Канбан промени моят бизнес. Четейки тази книга сега аз разбирам защо!" Алисьн Вейл, Основател, Phidelis Дейвид Дж. Андерсън ръководи фирма за мениджмънт консултации, специализирана в подобряването на работата на технологичните компании. Той е в сферата на софтуерните разработки от близо 30 години и е ръководил екипи по проекти за разработка на софтуер в някои от най-големите компании по света. Дейвид е основател на Lean Software & Systems Consortium и е съавтор на техническата бележка на SEI "CMMl and Agile: Why not Embrace Both!".
Kниги от същия жанр
-
Защо си глупав, болен и беден... и как да станеш умен, здрав и богатпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Патентно право в Република Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решенияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Мъдреците: Уорън Бъфет, Джордж Сорос и Пол Волкър за водовъртежа на финансовите пазарипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Кадастър и имотен регистърпечатна:
4.20 лв.
2.14 EUR -
Ограничаване на конкуренцията от държаватапечатна:
9.50 лв.
4.85 EUR -
Психология на успешните продажбипечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Бизнес преговори (практическо ръководство)печатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
В крак с онлайн маркетингапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.