Как работи умът
Защо се влюбват глупаците? Защо годишната заплата на един мъж расте средно с 240 долара за всеки сантиметър от ръста му? Как оптическите илюзии ни позволяват да надникнем в човешката душа? Свежият, дързък, понякога дори скандален психолог от МТИ Стивън Пинкър отговаря на всички тези въпроси и на още много други в своето страхотно забавно, впечатляващо изследване на съвременната наука за мозъка. Пинкър твърди, че Дарвин плюс хитроумни компютърни програми са ключът към разбирането на самите нас – но успява да вмъкне уместно и "Стар Tрек", "Междузвездни войни", история, литература, У. К. Фийлдс, Моцарт, Мерилин Монро, сюрреализма, експерименталната психология и Мулей Исмаил Кръвожадния с неговите 888 деца. И още: какво ни прави рационални – и защо толкова често сме ирационални? Как виждаме в три измерения? Какво ни радва, плаши, ядосва, отвращава или възбужда сексуално? Защо се влюбваме? И как се справяме с непонятностите на морала, религията и съзнанието. Ако "Как работи умът" беше рок концерт, билетите щяха да вървят по 1000 долара на черно!
Kниги от същия жанр
-
Коучинг с НЛПпечатна: 16.00 лв. -
Бъди верен на себе сипечатна: 9.00 лв. -
Голата маймунапечатна: 5.00 лв. -
Джобен психотерапевтпечатна: 10.00 лв. -
Революция на надеждатапечатна: 8.00 лв. -
Мъжът в леглото интимнопечатна: 12.00 лв. -
Стани лидер или формиране на личната харизмапечатна: 12.00 лв. -
50 големи психологически идеи, които трябва да знаетепечатна: 16.00 лв. -
Ключът към богатствотопечатна: 10.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Стивън Пинкър
Биография:
Стивън Пинкър е психолингвист и когнитивист. Няколко години е директор на Центъра по мозъчни и когнитивни науки в Масачусетския технологичен университет, в момента е професор по психология в Харвард. Огромна популярност придобива с книгите си "Езиковият инстинкт" (1994), "Как работи умът?" (1997), "Думи и правила" (1999) и "Празната дъска" (2002).
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.