Как попкорнът измести фъстъците
Уорнър Брадърз били пред фалит и в търсене на спасение се заловили със звуковото кино. Хари Уорнър не би пресякъл улицата, за да гледа филм със звук. "Певецът от джаза" е първият звуков филм, чийто оглушителен успех на премиерата принудил босовете от Холивуд незабавно да се заемат с този проблем. Звукът идва на екраните естествено, последица от вътрешното, органично развитие на изразните средства на киното... Това е само част от легендите, посветени на събитията, свързани с раждането на звука в киното. Тази книга разказва истинската история като я търси в документите и свидетелствата на очевидци. Каква е ролята на позабравени герои: де Форест и неговият "аудион", Уилям Фокс и неговия "Мувитон". Какво е значението на индустриалната революция и на настъплението на новите комуникационни технологии. телефонът, радиото; защо раждането на звука в киното съвпада с появата на първите хладилници и прахосмукачки? Защо в кината на Америка били принудени да се откажат от небелените фъстъци и да преминат към добре познатите ни днес пуканки... и какви последици има този факт за цялата кинематографична индустрия.
Kниги от същия жанр
-
Резитбите в градинатапечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR -
Черните рози на Меридианпечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Дързостта на надеждатапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Диалогът на цивилизациите: световният и българският преходпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Да убиеш присмехулникпечатна:
16.99 лв.
8.68 EUR -
Страсти и контрасти в три Българиипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Медицинско правопечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Златния изворпечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Key of Lightпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Владимир Игнатовски
Биография:
Проф. Владимир Игнатовски (1942) е български кинокритик, доктор по изкуствознание, професор в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“. Работи в областта на филмовата, телевизионната и театралната критика, масовите комуникации и зрелищните изкуства. Публикувал е множество книги, сред които: „Филмово десетилетие“, „Прозрачният екран“, „Електронната Геновева“, „Кой живее в електронната къща?“.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.