Как да наложим български продукт в Германия?
"Мюнхен е чудесен, отиди там", бяха думите на сестра ми, когато се чудех къде да запиша висшето си образование. Тъй като нямахме впечатления за друг град в Германия, решението беше лесно. Лесен беше и изборът на специалности - всичко без математика. Трудното дойде малко преди да завърша филология, политология и право като втора специалност в Мюнхенския университет. На въпроса какво точно мога, отговарях следното:
"Имам универсални полузнания."
В търсене на конкретен профил записах обучение за комуникационен консултант. Там се сблъсках с отделни дисциплини като PR, Реклама, Директен маркетинг. Най-много ми допадна пиарът. Стори ми се по-интересно да създавам значими истории за медиите, отколкото да купувам рекламно място. Това ме отведе и до първата PR агенция,която финансира допълнителната ми квалификация в Баварската академия за реклама и маркетинг. След като завърших и една магистратура по Бизнес администрация, исках да изпробвам кое от теорията работи на практика.
След изготвянето на комуникационна стратегия за българска държавна институция с цел привличане на германски инвеститори, се концентрирах върху дребния и средния бизнес в България. Разговори за интересите и нуждите на български предприемачи ми помогнаха за решението да напиша тази книга. Тя е началото на една серия от реални случаи. Каня Ви да станете част от нея! Ще се радвам да обменим опита си в името на това да виждаме все повече български продукти в чужбина.
Kниги от същия жанр
-
Асът на продаванетопечатна: 16.80 лв. -
Адам Смитпечатна: 9.00 лв. -
Петте основни слабости при работата в екиппечатна: 15.00 лв. -
Ефективният лидерпечатна: 4.80 лв. -
Вземане на решения при риск и неопределеностпечатна: 24.99 лв. -
Новото изкуство на лидерапечатна: 14.50 лв. -
Изкуството на стратегиятапечатна: 27.00 лв. -
Предприемачество 101печатна: 20.00 лв. -
Международно публично правопечатна: 30.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.