Интернет рекламата: мисията - възможна
Тази книга е за онези, които някога са се сблъсквали с въпроса "Има ли смисъл да се дават пари за онлайн реклама?", и за онези, които обичат да знаят за какво дават парите си, а също и за: -шефовете на фирми, които рекламират и ще рекламират онлайн - шефовете на маркетингови отдели - рекламистите - маркетолозите - дизайнерите - студентите Броят на хората у нас онлайн и техният профил са вече достатъчно атрактивни. Хората търсят информация основно в Интернет. Онлайн тактиките са по-евтини, по-ефективни ценово и по-гъвкави от традиционните. Има много какво да се научи от грешките на другите и от добрите практики. Новите технологии помагат да се постигне по-голям ефект с по-малко средства. Онлайн медиите са стабилни, предлагат качествени услуги и адекватни условия за онлайн маркетинг. Има професионални агенции с опит в областта на онлайн маркетинга у нас.
Kниги от същия жанр
-
Стратегияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
И да започнем отначало...печатна:
8.10 лв.
4.14 EUR -
Болести и неприятели по зеленчуковите култури - том 2печатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Ерек и Енидапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Очаквай най-лошотопечатна:
3.00 лв.
1.53 EUR -
Мисия Уробороспечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за данъците върху доходите на физическите лицапечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Счетоводството и независимият финансов одит - спомени, размисли, оценки -
Всички си тръгватпечатна:
13.99 лв.
7.15 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Жюстин Томс
29.08.1971 г.
София
Биография:
Жюстин Томс е водещ експерт в областта на онлайн медиите, Интернет маркетинга и ПР-а. Автор на 8 книги по темата, преподавател в НБУ.
Основател и идеен ръководител на конкурса за най-добър сайт БГСайт, основан 1999 г.
Основател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и онлайн медийна група Аз медиа, част от която са популярните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, Kafene.bg и други.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.