Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Командировки и горивапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Световна бизнес енциклопедияпечатна:
40.00 лв.
20.45 EUR -
Практика на гражданските съдилища по Закона за защита от дискриминацияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Отвъд големите печалбипечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Работата, за която сме роденипечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Парламентаризъм и правова държава в Българияпечатна:
17.50 лв.
8.94 EUR -
Римско частно правопечатна:
14.40 лв.
7.36 EUR -
Изяж или ще бъдеш изяденпечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Маркетинг: Тестове и задачи. Речникпечатна:
14.60 лв.
7.46 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.