Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
14 урока за служителитепечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Социално и здравно осигуряване 2014печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Държаватапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Увод в мениджмънта на рекламатапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Уволни шефа си!печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Изкуството на предимствотопечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Съдебна практика по Семеен кодекс и Закон за лицата и семействотопечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Дипломатическо и консулско правопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Търговецът дракон - древният код на упешните продажбипечатна:
19.50 лв.
9.97 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.