Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Коментар Данъчно облагане 2011печатна: 27.00 лв. -
Обща теория на правотопечатна: 19.00 лв. -
Административно правосъдиепечатна: 16.00 лв. -
Интеграция на хората с уврежданияпечатна: 2.60 лв. -
Странните идеи, които вършат работапечатна: 16.00 лв. -
Как да създадем бизнес планпечатна: 6.50 лв. -
Защо великите лидери не приемат ДА за отговорпечатна: 20.00 лв. -
Изкуството да вземаме решенияпечатна: 18.75 лв. -
Конкурентна стратегияпечатна: 37.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.