Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Закони за собственосттапечатна: 6.90 лв. -
Практическо ръководство по проектен мениджмънте-книга: 7.00 лв. -
Социално осигуряване 2013печатна: 32.40 лв. -
Конспирацията срещу златотопечатна: 14.00 лв. -
Как да търсим и намираме работапечатна: 7.00 лв. -
SEO - оптимизация на сайтове за търсещи машиние-книга: 21.00 лв. -
Данъчните нарушенияпечатна: 14.00 лв. -
Конституционната цивилизация и българският конституционализъм, част 1печатна: 9.00 лв. -
Договорната система в строителствотпечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.