Инструменти за социални мрежи
Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.
Kниги от същия жанр
-
Данъчно облагане 2010печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Най-лесният начин за спонсориранепечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Практика на гражданските съдилища по Закона за защита от дискриминацияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Сила на пресъдено нещо в гражданския процеспечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Стратегически картипечатна:
29.00 лв.
14.82 EUR -
Следвай този пътпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Десет Божи заповедипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Индивидуалните различия на работното мястопечатна:
44.00 лв.
22.49 EUR -
Договорът в строителството и сделките с недвижими имотипечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Година: 2011
Страници: 434
ISBN: 9789542810049
Баркод: 9789542810049
Тегло: 0.62 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.