Изкуството на убеждаването
Кой от нас не е мечтал да е способен да убеждава другите за каквото пожелае, когато пожелае? Всички ние познаваме изключително убедителни хора. Те успяват винаги с лекота да спечелят доверието ни, интереса ни, подкрепата ни. Каква е тяхната тайна? Дали нямат тази дарба по рождение? Или всичко е една илюзия? Не – това е изкуството да убеждаваме, а именно деликатна смес от психология, техники и поведение, които лесно можем да усвоим. Изкуството да убеждаваме другите се основава на много години поведенчески анализ на личности, особено надарени в тази област. Джеймс Борг ни разкрива формулата, позволяваща на всеки да придобие и да усъвършенства изкуството да убеждава. Той ни поднася едно върховно средство, което ще ни позволи да преуспеете както в служебната кариера, така и в живота.
Kниги от същия жанр
-
Храна за душатапечатна: 14.95 лв. -
Изкуството да владееш себе сипечатна: 10.00 лв. -
К. Г. Юнг - лексикон: термини и понятия по аналитична психологияпечатна: 12.00 лв. -
Животът е дарпечатна: 11.00 лв. -
Радикална честностпечатна: 15.00 лв. -
Езикът на тялото For Dummiesпечатна: 16.99 лв. -
Практическото мисленепечатна: 4.00 лв. -
Изкуството да съблазнявашпечатна: 12.00 лв. -
Ръкопис за петте стъпала: Миямото Мусашипечатна: 8.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
![автор Джеймс Борг Джеймс Борг](https://biblio.bg/files/authors/thumbs/110x175/1/jborg.jpg)
Джеймс Борг
Биография:
Джеймс Борг е практикуващ психолог на работното място и бизнес консултант в областта на междуличностните умения и мениджмънта. Кариерата му обхваща реклама, продажби, маркетинг, журналистика, психология на работното място. Завършил е икономика в London School of Economics (LSE), а докторатът му е в областта на психологията.
Като консултант към „Психологията отива на работа” (Psychology Goes to Work), Джеймс Борг дава съвети в областта на маркетинга и как се прилага психологията на работното място. Автор е също така на бестселърите „Езикът на тялото” и „Силата на ума”, преведени в повечето страни на света.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.