Изкуството на убеждаването
Кой от нас не е мечтал да е способен да убеждава другите за каквото пожелае, когато пожелае? Всички ние познаваме изключително убедителни хора. Те успяват винаги с лекота да спечелят доверието ни, интереса ни, подкрепата ни. Каква е тяхната тайна? Дали нямат тази дарба по рождение? Или всичко е една илюзия? Не – това е изкуството да убеждаваме, а именно деликатна смес от психология, техники и поведение, които лесно можем да усвоим. Изкуството да убеждаваме другите се основава на много години поведенчески анализ на личности, особено надарени в тази област. Джеймс Борг ни разкрива формулата, позволяваща на всеки да придобие и да усъвършенства изкуството да убеждава. Той ни поднася едно върховно средство, което ще ни позволи да преуспеете както в служебната кариера, така и в живота.
Kниги от същия жанр
-
Спонтанното удовлетворяване на желаниятапечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Приложна социална психология. Том 2печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Правилата на живота - проверени в Българияпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Жената в преход - пътуване към себе сипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Скрито убеждаванепечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Пътят към истинското благоденствиепечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Как да откажем цигарите завинаги без да напълнеем + CDпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Неустоимото предложениепечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Приложна психоанализа - първи томпечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Джеймс Борг
Биография:
Джеймс Борг е практикуващ психолог на работното място и бизнес консултант в областта на междуличностните умения и мениджмънта. Кариерата му обхваща реклама, продажби, маркетинг, журналистика, психология на работното място. Завършил е икономика в London School of Economics (LSE), а докторатът му е в областта на психологията.
Като консултант към „Психологията отива на работа” (Psychology Goes to Work), Джеймс Борг дава съвети в областта на маркетинга и как се прилага психологията на работното място. Автор е също така на бестселърите „Езикът на тялото” и „Силата на ума”, преведени в повечето страни на света.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.