Идентичности в преход
Целта на проекта беше да се изследва динамиката на родовите (джендър) отношения и роли в България - основно след 1989 г., но задължително в съпоставителен план с обществената действителност от предходните няколко десетилетия. Важна част от работата беше социологическа анкета, която обхвана 530 студенти от 8 университета, разположени в различни български градове. Нейните резултати са до голяма степен представени в статията на Румяна Стоилова, включена в този сборник. Към процесите и промените в родовите идентичности на българите от края на XX - началото на XXI в. подходихме, като съсредоточихме вниманието си върху най-разпространения, най-непосредствено консумирания вид култура - популярната. Избрахме за наблюдение някои от нейните най-представителни области: криминалния роман, поп и рок музиката, модните списания, няколко филма... Разбира се, за родови стереотипи не бихме могли да говорим, без да сме изследвали езиците, на които се случва разпознаването на човека като родово/полово същество, затова отделихме специално внимание на влиянието, което оказват медиите и рекламите с тяхното неизбежно присъствие в публичния живот на днешното общество. Из "Уводни думи"
Kниги от същия жанр
-
Моралният пейзажпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Бодлерпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Братът на мечкатапечатна:
0.50 лв.
0.25 EUR -
Известният непознат: Иван Стоянович - Аджелето (1862-1947)печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Тайната на Тормозаторапечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR -
Интензивно производство на печуркипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Пазете сърцето: хипертония, инфаркт, аритмияпечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Градът в розовопечатна:
1.49 лв.
0.76 EUR -
Kак да си част от компаниятапечатна:
2.50 лв.
1.27 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.