За войната
Още от поредицата 52 значими идеи
-
Счетоводство 2013печатна: 32.40 лв. -
Уорън Бъфет и анализът на финансови отчетипечатна: 16.00 лв. -
Стратегически маркетинг за нестопанските организациипечатна: 50.00 лв. -
Нацията новаторпечатна: 14.00 лв. -
Джобен наръчник за водене на преговорипечатна: 7.00 лв. -
Ресторантът-организиране и управлениепечатна: 19.90 лв. -
Отговорната компанияпечатна: 14.00 лв. -
Данъчен и митнически контролпечатна: 10.00 лв. -
Управление на отдел Продажбипечатна: 9.99 лв.
Войникът и интелектуалец Карл фон Клаузевиц влиза в първата си битка на крехката 13-годишна възраст. По-късно се издига до ранг генерал-майор, жени се за пруска благородничка и пише книга, която ще се превърне в един от най-влиятелните трудове по военна стратегия на всички времена. „За войната” е преведен на всички основни езици и продължава да бъде източник на вдъхновение за съвременната стратегическа мисъл. Със своята увлекателна нова интерпретация Андрю Холмс показва как идеите на Клаузевиц могат да се приложат към днешния бизнес и общество.
В тази интересна и проникновена книга ще откриете:
- защо бизнесът, подобно на войната, не е нито изкуство, нито наука
- как да „укрепите” своя бизнес
- колко е важен силният главнокомандващ
- как да бъдете безжалостни
- защо трябва да общувате очи в очи
Холмс предлага ново тълкуване на оригиналните теории на Клаузевиц и демонстрира, че „За войната” не се отнася само до бойното поле. От тази ясна, кратка и съдържателна книга ще научите как да превърнете живота си в успешна военна операция.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.