Защо шефовете се провалят
Защо главните изпълнителни директори и изобщо шефовете се провалят? Има най-различни отговори, но в тази книга ще откриеш единадесет провокативни причини, които ще те накарат да погледнеш на провала от нов ъгъл и да вземеш мерки недостатъците ти (няма идеални хора) да не попречат на твоята ефективност като лидер.
Според Дейвид Дотлик и Питър Кайро лидерският провал е феномен на поведението, а не на случая, нито пък е резултат на икономически превратности, които не сме в състояние да контролираме.
Лидерите се провалят заради своето поведение в конкретни ситуации. Когато са под силен стрес, те реагират рефлексивно, което може да съсипе не само кариерата им.
Тази книга е с приносно значение в съвременното изкуството как фирмата трябва да се ръководи. Тук са формулирани 11-те основни модели на поведение, които могат да доведат лидерите до провал. Авторите години наред са работили с изпълнителните директори на най-големите международни корпорации (сред техните клиенти са напр. Джонсън & Джонсън, Банк ъф Америка, Интел, Ейвън Продъктс, Колгейт) и използват проницателните си наблюдения върху поведението им при написването на тази книга. Приведените примери, полезните съвети и внушения могат да помогнат на всеки да се научи да управлява особеностите на характера си, които – оставени на самотек - са спънка по пътя към успешна кариера.
Kниги от същия жанр
-
Даване вместо изпълнениепечатна: 17.00 лв. -
Многоезичен справочник на основни термини, свързани със закрилата на интелектуалната собственостпечатна: 12.00 лв. -
Готов ли си да продаваш? Аудиокнига - част 2печатна: 14.99 лв. -
Ефектът Медичипечатна: 21.00 лв. -
Вечната игра с нови правилае-книга: 9.99 лв.печатна: 14.00 лв. -
Закон за хранитепечатна: 6.70 лв. -
Черна книга на търговските маркипечатна: 15.00 лв. -
Уорън Бъфет и тайните на мениджмънтапечатна: 14.00 лв. -
Увеличете финансовия си IQпечатна: 11.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.