Защо шефовете се провалят
Защо главните изпълнителни директори и изобщо шефовете се провалят? Има най-различни отговори, но в тази книга ще откриеш единадесет провокативни причини, които ще те накарат да погледнеш на провала от нов ъгъл и да вземеш мерки недостатъците ти (няма идеални хора) да не попречат на твоята ефективност като лидер.
Според Дейвид Дотлик и Питър Кайро лидерският провал е феномен на поведението, а не на случая, нито пък е резултат на икономически превратности, които не сме в състояние да контролираме.
Лидерите се провалят заради своето поведение в конкретни ситуации. Когато са под силен стрес, те реагират рефлексивно, което може да съсипе не само кариерата им.
Тази книга е с приносно значение в съвременното изкуството как фирмата трябва да се ръководи. Тук са формулирани 11-те основни модели на поведение, които могат да доведат лидерите до провал. Авторите години наред са работили с изпълнителните директори на най-големите международни корпорации (сред техните клиенти са напр. Джонсън & Джонсън, Банк ъф Америка, Интел, Ейвън Продъктс, Колгейт) и използват проницателните си наблюдения върху поведението им при написването на тази книга. Приведените примери, полезните съвети и внушения могат да помогнат на всеки да се научи да управлява особеностите на характера си, които – оставени на самотек - са спънка по пътя към успешна кариера.
Kниги от същия жанр
-
Сенчестият пазар: Големите играчи и новият световен редпечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
14 урока за лидерствотопечатна:
8.20 лв.
4.19 EUR -
Наръчник за създаване на бизнесконтакти 2: Шифърът на промянатапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Слонът и драконътпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Новата парадигма на финансовите пазарипечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Технологично развитие, индустриална и пазарна политикапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Бил Гейтс - Нетърпеливият оптимистпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Теория на международните отношенияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Само мъртвите не се променятпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.