Защо шефовете се провалят
Защо главните изпълнителни директори и изобщо шефовете се провалят? Има най-различни отговори, но в тази книга ще откриеш единадесет провокативни причини, които ще те накарат да погледнеш на провала от нов ъгъл и да вземеш мерки недостатъците ти (няма идеални хора) да не попречат на твоята ефективност като лидер.
Според Дейвид Дотлик и Питър Кайро лидерският провал е феномен на поведението, а не на случая, нито пък е резултат на икономически превратности, които не сме в състояние да контролираме.
Лидерите се провалят заради своето поведение в конкретни ситуации. Когато са под силен стрес, те реагират рефлексивно, което може да съсипе не само кариерата им.
Тази книга е с приносно значение в съвременното изкуството как фирмата трябва да се ръководи. Тук са формулирани 11-те основни модели на поведение, които могат да доведат лидерите до провал. Авторите години наред са работили с изпълнителните директори на най-големите международни корпорации (сред техните клиенти са напр. Джонсън & Джонсън, Банк ъф Америка, Интел, Ейвън Продъктс, Колгейт) и използват проницателните си наблюдения върху поведението им при написването на тази книга. Приведените примери, полезните съвети и внушения могат да помогнат на всеки да се научи да управлява особеностите на характера си, които – оставени на самотек - са спънка по пътя към успешна кариера.
Kниги от същия жанр
-
Печелившите преговори, които запазват добрите взаимоотношенияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Слонът и драконътпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Изграждане на бизнес екип, който печелипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Ефективното лидерствопечатна:
3.00 лв.
1.53 EUR -
Пътят към нашите мечти: Действай правилно - 2 частпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Как да си свършим работата отлично и да се приберем вкъщи навремепечатна:
15.60 лв.
7.97 EUR -
Съвременни форми на международен бизнеспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Кодекс на застрахованетопечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Наказателен процес на Република Българияпечатна:
6.70 лв.
3.42 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.