Законът на Мърфи наопаки 2
Предлагаме на вниманието ви ново оръжие срещу лошото настроение, негативната нагласа, черните мисли и песимизма - колективното произведение на Клуба на оптимистите в България, събрали се виртуално на www.kandidologia.org. За да приведем още по-неоспорим аргумент в полза на тази позитивна кауза, помолихме за подкрепа трима от нашите съвременници, заредени с нестихващ оптимизъм - г-жа Мая Новоселска, проф. Боян Биолчев и г-н Ники Кънчев, които обясняват в края на книгата как те самите успяват да запазят вяра в утрешния ден.
Законът на Мърфи наопаки 2 може да послужи за подарък на приятел, шеф, колега, тъща и други. Това е една мултифункционална книга, а именно, служи за четиво няколко минути преди заспиване или в автобуса на път за работа, за успокояване на приятели в криза, за откриване на мото при разработване на теми по литература, за вдъхновение на сценаристи, режисьори и актьори. Също може да се използва за повдигане на предмети с точно толкова, колкото е дебела книгата или за запълване с цвят на библиотеката у дома или в офиса.
Kниги от същия жанр
-
Още тайни на щастливите децапечатна: 12.00 лв. -
Възпитание на характерае-книга: 9.00 лв.печатна: 15.00 лв. -
52 урока за животапечатна: 10.00 лв. -
Добрите момичета не забогатяватпечатна: 11.00 лв. -
Как се реализират добрите идеипечатна: 14.00 лв. -
Благодарността - начин на животпечатна: 8.00 лв. -
Жестове и поведение: Въведение в езика на тялотопечатна: 16.00 лв. -
Умението да обичашпечатна: 12.00 лв. -
Оставени в мракапечатна: 21.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Жюстин Томс
29.08.1971 г.
София
Биография:
Жюстин Томс е водещ експерт в областта на онлайн медиите, Интернет маркетинга и ПР-а. Автор на 8 книги по темата, преподавател в НБУ.
Основател и идеен ръководител на конкурса за най-добър сайт БГСайт, основан 1999 г.
Основател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и онлайн медийна група Аз медиа, част от която са популярните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, Kafene.bg и други.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.