Животът е поредица от презентации
В този свят, в който “заровете падат желязно”, успехът ни в живота зависи във висша степен от подхода към хилядите възможности, които се откриват пред нас. Тяхното ефикасно оползотворяване зависи обаче не само от решителността и настойчивостта ни или от добрата ни тясно професионална подготовка, но главно от уменията ни да общуваме с други хора. Никое човешко действие не изисква повече внимание, макар това да ни се струва най-обикновеното нещо в живота. Много изследвания сочат, че колкото по-точен, отмерен и адекватен е човек в общуването си, толкова повече успява и на професионалното си поприще, и в личните си дела. Защото съумява да промени (или затвърди) мислите и възприятията на другите в определена насока навсякъде и във всеки един момент. Действието, с което се цели и постига тази промяна, се нарича презентация.
Видовете презентации са много. В бизнеса – презентации за продажби, обучение, речи, срещи с началници и клиенти, медийни прояви, промоции на търговски марки, телефонни промоции, семинари и пр. В личния живот това са различни презентации за добиване на влияние или за убеждаване – разговори с близки хора, срещи, запознанства, семейни дискусии, кореспонденция по електронната поща, разговори по телефона или в Интернет форуми и чатове, доверителни разговори на четири очи и пр. Ето защо без пресилване животът ни може да бъде определен като поредица от презентации.
За добрата презентация е необходим не толкова талант, колкото умения. Какви точно – е разкрито във втората част на книгата, в която авторът, един от най-добрите американски експерти в тази област, въз основа на стотици проучени публикации и на богатия си опит от хилядите презентации и семинари, които сам е провеждал, дава точни практически инструкции под формата на осем основни правила, които коренно ще подобрят способността ви да представяте идеите си, да вдъхновявате и въздействате в личния и професионалния си живот.
Kниги от същия жанр
-
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.