Ефективна бизнес комуникация
Какво означава да общуваме ефективно в бизнеса? Кои са критериите и гаранциите за успешната комуникация в предприемаческата и мениджърската дейности? Как да подобрим своите комуникационни способности? Подобни въпроси с основание би трябвало да вълнуват всеки изследовател, който "посяга" към темата за деловото общуване. Логично и закономерно най-мащабните бизнес постижения обикновено се свързват с особено ефикасните форми, тактики и техники на комуникиране между партньорите, между продавачите и купувачите, между работодателите и техните подчинени. Ефективна е онази комуникация, която обслужва главните цели на бизнеса като допринася за предаването и приемането на информацията по възможно най-убедителен и разбираем начин. Не могат да постигнат успех в предприемаческата сфера онези мениджъри, които не знаят как да общуват, които се препъват пред комуникационните бариери или пък сами издигат такива препятствия. Не могат да просперират онези бизнесмени, които не намират подхода към другия човек, не съумяват да се изразяват ясно, точно, разбираемо и красноречиво. Не може да си представим ефективен мениджмънт без ефективна комуникация! Монографията "Ефективна бизнес комуникация" се стреми да изясни основните теоретични подстъпи към успешната организационна комуникация; нейните водещи функции и видове, както и характеристиката на комуникационните умения. Потърсена е връзката между управленската власт и мотивацията на персонала, от една страна, и ефективната бизнес комуникация, от друга. За изясняването на организационното общуване и комуникацията в бизнеса допринася и посочването и обяснението на най-често срещаните бариери пред съвременната бизнес комуникация.
Kниги от същия жанр
-
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.