Езикът на тялото на работното място
Още от поредицата Новата ера в общуването
-
Тенис една прекрасна игра + CDпечатна: 16.80 лв. -
Лисапечатна: 2.00 лв. -
Речник по реторика - 150 аргумента на ораторапечатна: 10.00 лв. -
Ремонт на автоматични перални машинипечатна: 9.00 лв. -
Охраната на държавните граници и Новият световен редпечатна: 5.00 лв. -
Homo Fero - какво вижда любовта?печатна: 10.00 лв. -
Поверително от кухнятапечатна: 14.00 лв. -
Власт, пари, комунизъмпечатна: 4.99 лв. -
Войната за вдигнатия капак на тоалетната чинияпечатна: 12.00 лв.
Още като момче винаги усещах, че това, което хората казват, не е непременно онова, което в действителност чувстват или мислят. Разбрах също така, че ако успея правилно да разчета истинските им чувства и отговоря по подходящ начин на потребностите им, ще мога да ги накарам да правят каквото аз искам. Кариерата си в областта на продажбите започнах на единайсет години. След училище ходех от врата на врата по къщите да продавам домакински гъбички за миене, за да си изкарвам джобни пари. Бързо се научих да преценявам дали някой наистина ще купи от мен или не. Когато този, който ми отваряше, ми казваше да се махам, но държеше ръцете си разтворени, така че му се виждаха дланите, знаех, че спокойно мога да му покажа какво продавам. Колкото и да бързаше да ме отпрати, виждах, че не е агресивен. Но ако се случеше някой, който любезно ми казваше да си вървя, но си държеше дланта свита или ми сочеше с пръст пътя, знаех, че веднага трябва да изчезвам. Много обичах да продавам и се справях отлично. Бях тийнейджър, когато започнах да продавам вечер тенджери и тигани. Благодарение на умението си да чета мислите на хората, успях да изкарам достатъчно пари и да си купя първото жилище. Работата като продавач ме срещаше с най-различни хора. Тя ми даваше възможност да ги изучавам отблизо и наблюдавайки езика на тялото им, да преценявам дали ще купят или не. На двайсетгодишна възраст започнах да продавам застраховки "Живот". Работех в най-голямата застрахователна компания в Австралия. Станах най-младият застраховател, продал застраховки за над един милион долара още през първата година. След това счупих и още няколко рекорда по продажби. С тези си постижения се класирах за престижната търговска асоциация в САЩ "Кръгла маса за един милион долара". Техниките, които бях научил като момче, когато четях езика на тялото, докато продавах тенджери и тигани, можеха да се приложат и в други видове продажби. Въоръжен с тези умения, осъзнах, че бих могъл да успея в почти всяко бизнес начинание. АЛЪН ПИЙЗ Способността да се чете и разшифрова езика на тялото е без съмнение най-доброто умение за успешна кариера. В тази книга ще споделим с вас разработените от нас техники за постигане на успехи в продажбите и в бизнеса и ще ви запознаем с "речника" на езика на тялото, който Алън и аз сме натрупали през дългата си и плодотворна кариера. В основата си работното място не се е променило особено много през годините, но въвеждането на модерни технологии като конферентна връзка, BlackBerry, iPhone, електронна поща и лаптопи, както и все по-глобалният характер на бизнеса, породиха нови предизвикателства. В същото време те създадоха и нови възможности за бизнесмена през двайсет и първи век. Езикът на тялото на работното място съдържа множество съвсем нови съвети, които ще ви изведат напред. Тази книга ще ви накара по-добре да осъзнаете собствените си несловесни знаци и сигнали и ще ви покаже как да ги използвате, за да общувате успешно с колегите и бизнес партньорите си, така че на всяка професионална среща да постигате онова, което вие искате. На моменти съвременното работно място заприличва на минно поле, на тъмна стая, в която вървите пипнешком. Тази книга е нещо като светване на лампата, за да видите нещата, които винаги са били там, но сега вече ще знаете какво точно представляват и как да ги използвате. Надяваме се, че въоръжени с информацията, която ще намерите в нея, работата ви ще се превърне в удоволствие, докато се издигате нагоре по стълбицата в кариерата си и преодолявате с лекота всякакви препятствия. БАРБАРА ПИЙЗ
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.