Директен и дигитален маркетинг на здравия разум
Дълги години "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по стъпка тя води през трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете почти като роман. Дрейтън Бърд не само ви насочва какво да правите и какво да избягвате – многобройните международни проучвания ви показват и как да го направите. Сред засегнатите теми в "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" са: - Какво е директният маркетинг. - Интернет – идеалната директна медия и как се прилагат съществуващите правила. - Как да спечелите и запазите клиенти. - Уникалните предимства на тестването и измерването. - Какво се продава, какво не – и защо. - Как да си поставите цели, да ги постигнете и да измерите резултатите. - Значението на дигиталния маркетинг и как успешно да се възползвате от него За кого е предназначена "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум"е книга за широк кръг читатели и всеки ще открие полезните неща за себе си и за своите потребности. Независимо дали сте студент, предприемач или управител, дали планирате, осъществявате или оценявате рекламни кампании; независимо дали продавате на клиенти или на други компании; независимо колко прост или сложен е продуктът или услугата ви – тук попадате на златна мина от практични идеи. Всички те са лесни за разбиране и осъществяване – и всички се основават на личен опит, не на теория.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.