Директен и дигитален маркетинг на здравия разум

Директен и дигитален маркетинг на здравия разум

(4.05 от 21 гласа)











Дълги години "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по стъпка тя води през трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете почти като роман. Дрейтън Бърд не само ви насочва какво да правите и какво да избягвате – многобройните международни проучвания ви показват и как да го направите. Сред засегнатите теми в "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" са: - Какво е директният маркетинг. - Интернет – идеалната директна медия и как се прилагат съществуващите правила. - Как да спечелите и запазите клиенти. - Уникалните предимства на тестването и измерването. - Какво се продава, какво не – и защо. - Как да си поставите цели, да ги постигнете и да измерите резултатите. - Значението на дигиталния маркетинг и как успешно да се възползвате от него За кого е предназначена "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум" "Директен и дигитален маркетинг на здравия разум"е книга за широк кръг читатели и всеки ще открие полезните неща за себе си и за своите потребности. Независимо дали сте студент, предприемач или управител, дали планирате, осъществявате или оценявате рекламни кампании; независимо дали продавате на клиенти или на други компании; независимо колко прост или сложен е продуктът или услугата ви – тук попадате на златна мина от практични идеи. Всички те са лесни за разбиране и осъществяване – и всички се основават на личен опит, не на теория.



Печатна книга

33.99 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.



Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Lokus
Година: 2012
Страници: 552
ISBN: 9789547831841
Баркод: 9789547831841
Тегло: 0.88 кг.
Размер: 16.50x23.50 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: