Джобна стратегия
Книгата се състои от три части.
Първа част включва статии върху основни стратегически въпроси. В първата се разглежда що е стратегия. Във втората се очертават някои основни стратегически проблеми на XXI век. В останалите се разглеждат проблемите на сливанията и поглъщанията, консултантите по управлението и все по-нарастващото значение на стратегията за околната среда.
Втората част представлява азбучник на най-често срещаните термини в областта на бизнеса, чието значение в много случаи не е съвсем ясно за тези, които ги използват.
Третата част включва приложения, в това число списък с допълнителна литература.
Kниги от същия жанр
-
Активи и амортизации 2010печатна: 26.40 лв. -
Кой е виновен за кризата?печатна: 12.00 лв. -
Франчайзинг Бизнеспечатна: 20.00 лв. -
Не е въпрос на късметпечатна: 15.00 лв. -
Историята на Googleпечатна: 15.00 лв. -
Какво всеки трябва да знае за икономиката и просперитетапечатна: 8.00 лв. -
Как да направим машина за пари на много нивапечатна: 15.00 лв. -
Административнопроцесуален кодекс: Коментарпечатна: 24.00 лв. -
Потребителското поведениепечатна: 120.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.