Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Трудови отношения 2013 + CDпечатна: 38.40 лв. -
Основи на успешния бизнес тук и сега. Съвети за млади предприемачи и мениджърипечатна: 14.00 лв. -
Печелившите преговори, които запазват добрите взаимоотношенияпечатна: 18.00 лв. -
Работата, за която сме роденипечатна: 25.00 лв. -
Богатството на народитепечатна: 36.90 лв. -
Българска рекламна енциклопедияпечатна: 17.50 лв. -
Достъп до обществена информацияпечатна: 8.00 лв. -
Как ще декларираме данните по социалното осигуряване след промените в наредба № Н-8, в сила от началото на 2014 годинапечатна: 12.00 лв. -
Производството по несъстоятелностпечатна: 17.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.