Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Вечната игра с нови правилае-книга: 9.99 лв.печатна: 14.00 лв. -
Вдъхновение за лидери - картипечатна: 15.00 лв. -
Икономика на предприятието - част Iпечатна: 12.00 лв. -
Новите положения на досъдебното производство по НПКпечатна: 15.00 лв. -
Защита на конкуренцията. Държавни помощипечатна: 13.00 лв. -
Гражданското участие в политическия процеспечатна: 11.00 лв. -
Рискът: Новата сигурност. Правилата са се променили...печатна: 10.00 лв. -
Организационно поведениепечатна: 20.00 лв. -
Невероятната наука за късмета - Как да печелим постоянное-книга: 7.99 лв.печатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.