Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Собственостпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Проблеми на изнасилването в българското наказателно правопечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Контекстна реклама - основи, тайни, триковепечатна:
19.95 лв.
10.20 EUR -
Кодекс за социално осигуряване 2007печатна:
5.50 лв.
2.81 EUR -
Европейско право: английско-български речникпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Правен режим на земеделските земи и горските територипечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Развитие на фондовия пазар в България и насоки за подобряване на неговата ефектипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Наръчник по инвестиранепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Талантът на Toyotaпечатна:
32.00 лв.
16.36 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.