Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Готов ли си да продаваш? Аудиокнига - част 2печатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Основи на лидерството: Идея, вдъхновение, импулспечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Бързото производство по НПКпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Пари и властпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Малка книга за бизнесапечатна:
12.50 лв.
6.39 EUR -
Успешна кариера в мениджмънта - бой без правилапечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Дипломация и протоколпечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Закон за ДДСпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Вечната игра с нови правилае-книга:
9.99 лв.
5.10 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.