Джобна реклама
"Джобна реклама" се състои от две части. Първата част се състои от три статии. Едната разглежда кризата, за която се говори, че е надвиснала над рекламния бизнес, предизвикателствата, пред които е изправен, и бъдещите му перспективи. Другата се спира на отражението на дигиталната революция и конвергенцията на компютърната, телевизионната и телекомуникационните индустрии върху рекламодателите и рекламните агенции. Третата засяга някои въпроси, които заетите в рекламата трябва да вземат предвид във все по-глобализиращата се икономика днес. Втората част представлява речник, съдържащ дефинициите на най-често срещаните, както и на някои по-рядко използвани термини и професионални жаргони в областта на рекламата.
Kниги от същия жанр
-
Аз убих Лукановпечатна: 2.00 лв. -
Идеалният екип, който работи като часовников механизъмпечатна: 18.00 лв. -
Теория на международните отношенияпечатна: 15.00 лв. -
Комплект: Следи вместо пепел. Кризата идва. Всякакви, но не!стандарнипечатна: 42.00 лв. -
Най-добрата книга на пазара за пазарапечатна: 5.00 лв. -
Ефективният изпълнител - част 3-тапечатна: 7.50 лв. -
Тайните на автомобилните марки F-Nе-книга: 10.00 лв. -
Направено да се запомнипечатна: 14.00 лв. -
Счетоводство 2013печатна: 32.40 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2000
Страници: 273
Размер: 9.50x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.