Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Най-големите бизнес истории на всички временапечатна: 16.00 лв. -
Частичният искпечатна: 16.00 лв. -
Парламентаризъм и правова държава в Българияпечатна: 17.50 лв. -
Как да печелим от сделки с недвижими имотипечатна: 14.90 лв. -
10-те златни правила за работа в екиппечатна: 17.00 лв. -
Новото данъчно законодателство през 2011 годинапечатна: 30.00 лв. -
Наказателен кодекспечатна: 8.50 лв. -
Кодекс за социално осигуряване 2007печатна: 5.50 лв. -
Управление на маркетинга: Структура на управлението на пазарното предлаганепечатна: 29.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.