Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Публична администрацияпечатна: 13.00 лв. -
Стратегията Син океанпечатна: 18.00 лв. -
Трудови отношения 2013 + CDпечатна: 38.40 лв. -
Кризата идвапечатна: 20.00 лв. -
Успешните презентациипечатна: 4.80 лв. -
Закон за авторското право и сродните му правапечатна: 3.90 лв. -
Социални медии и успешен бизнеспечатна: 14.00 лв. -
Да катурнем слончетопечатна: 12.00 лв. -
Властта на хората - новият маркетингпечатна: 19.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.