Джобен маркетинг
Втората представлява тълковен речник от A до Z. Тук са разгледани основните термини, които хората, пряко свързани с предлагането на стоки или услуги на пазара, използват или срещат в ежедневната си работа, но невинаги са сигурни, че разбират напълно.
Kниги от същия жанр
-
Общностното право в българската съдебна практика (2007-2008)печатна: 15.00 лв. -
Нови моменти в Административния процес според АПК: Тематичен коментарпечатна: 20.00 лв. -
Публично-частно партньорствопечатна: 18.00 лв. -
Най-богатият човек във Вавилонпечатна: 12.00 лв. -
Коучинг за високи постиженияпечатна: 23.90 лв. -
Данъчен и митнически контролпечатна: 10.00 лв. -
Наказателен процес: схеми и таблиципечатна: 7.50 лв. -
Корпоративно вуду за бизнес вълшебници и магьосниципечатна: 14.00 лв. -
Мениджмънт For Dummiesпечатна: 16.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Еа
Година: 1999
Страници: 243
ISBN: 9544501088
Баркод: 9544501088
Размер: 10.00x19.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.