Голямата идея
Една от най-успешните личности в историята на рекламния бизнес в САЩ, Дони Дойч предлага своеобразна пътна карта за осъществяване на американската мечта. Изявени и проспериращи предприемачи разкриват тайни, дават безценни съвети, споделят ноу-хау и виждания, почерпени от собствения опит. И тази практическа и вдъхновяваща пътна карта е приложима за всички, които се стремят да превърнат своята идея в ГОЛЯМАТА ИДЕЯ, независимо от възрастта и сферата на дейност – от тийнейджъри до пенсионери, от изобретатели до маркетингови специалисти, производители и търговци.
За автора:
За него Доналд Тръмп твърди: “Дони Дойч умее да мисли мащабно и книгата му е чудесно ръководство за всеки, който иска да бъде успешен предприемач… Познавам Дони добре и мога да твърдя, че той е истински победител!” Материално изражение на това признание е фактът, че Тръмп разчита именно на Дони Дойч при оценяването на участниците в риалити шоуто “Стажантът” в случаите, когато изпитанията се отнасят до разработването и провеждането на рекламни кампании.
Специалист в областта на рекламата, Дойч успява за броени години да превърне малката семейна рекламна агенция “Дойч Инкорпорейтид” в проспериращ бизнес за милиони долари. На върха на успеха на своята агенция Дони я продава, за да потърси ново предизвикателство – този път в телевизията. Дойч е познат като водещ на изключително популярното ток-шоу “Голямата идея”, излъчвано от американския телевизионен канал Си Ен Би Си.
Kниги от същия жанр
-
Технологично развитие, индустриална и пазарна политикапечатна: 9.00 лв. -
Социално осигуряване - 2012печатна: 30.00 лв. -
Богат татко, беден таткопечатна: 10.00 лв. -
Бизнес отвъд ограничениятапечатна: 18.00 лв. -
Изкуството да говоримпечатна: 19.90 лв. -
Управление на талантапечатна: 16.00 лв. -
Административно право на Република Българияпечатна: 21.90 лв. -
Електронно правителствопечатна: 18.00 лв. -
Латерален маркетингпечатна: 15.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.