Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Ненаситните Норманипечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR -
Винотопечатна:
17.00 лв.
8.69 EUR -
Разкази под екстазипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Конкурсите по математика в техническите университетипечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Как се развива икономиката и защо изпада в кризапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Цялостна система за самолечение чрез квантова медицинапечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Патентно право в Република Българияпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Индивидуална психология: Практика и теория - част Iпечатна:
12.50 лв.
6.39 EUR -
Въведение в управлението. Мислиш ли, че си най-добриятпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.