Въведение в маркетинга
Авторите предлагат всичко най-актуално в теорията и практиката на маркетинга. Вграждат маркетинга в новаторска рамка, която го представя като изкуство и наука да се създава стойност за клиентите и да я извлича от тях в замяна. От "Въведение в маркетинга" ще разберете как стойността за потребителите, нейното създаване и привличане, е двигател на всяка маркетингова стратегия. Изданието е изградено върху пет важни теми за стойността: създаване на стойност за клиентите, за да бъде привлечена стойност от тях; изграфдане и управление на силни марки, за да бъде създаден актив на марката; измерване и управление на възвращаемостта на маркетинга; използване на нови маркетинг технологии; глобален социалноотговорен маркетинг.
Kниги от същия жанр
-
Безкрайният път към домапечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Излизам да се поразходяпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Маринапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Избрани книги: Оловна присъда; Слънчогледът; Френският градинар; Време за разплатапечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Коремни мускулипечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Furnitureпечатна:
85.90 лв.
43.91 EUR -
Кондолиза Райс: жената на върхапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Дракър за всеки денпечатна:
27.00 лв.
13.80 EUR -
Битката за Англияпечатна:
2.49 лв.
1.27 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2013
Страници: 792
ISBN: 9789543270842
Баркод: 9789543270842
Размер: 21.00x30.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.