Въведение в журналистиката
Над 400 страници със съвети, примери от практиката, илюстрации.
За всеки, които държи на качествената журналистика.
За мнозина това все още е най-мечтаната работа – журналистите са винаги на мястото на събитието. Те имат достъп до звездите и силните на деня и знаят повече за предисторията и потенциалното развитие на всяка новина от обикновените хора. Но интервютата със знаменитости, присъствията на галапредставления и коктейли, или репортажите от Ню Йорк, Берлин или София са по-скоро рядкост, отколкото всекидневие за представителите на „четвъртата власт“.
Книгата на Щефан Рус-Мол съчетава най-ценното от практиката и науката – нещо, което често липсва във въведенията по журналистика. Читателят научава не само най-важното за нейните основни закони, но и за отношенията Ј с политиката, пиара, рекламата и публиката. Авторът проследява драматичните промени в професионалната среда, плюсовете и минусите на Web 2.0 и новите медии. Иво Инджов обогатява материала с български примери и акцентира върху правата и задълженията на журналистите – една все още слабо позната територия от медийния преход в България.
Тази книга е учебник и наръчник за всички, които искат да станат журналисти. В същото време тя е ценно помагало и за онези, които вече са се утвърдили в професията, предлагайки полезни съвети – за да сверят часовника си с най-новите тенденции или просто като полезен редакционен справочник, към който можеш да посегнеш при необходимост.
Kниги от същия жанр
-
Гранд авенюпечатна: 8.99 лв. -
Записки на вътрешния емигрантпечатна: 5.99 лв. -
Оцеляване при бедствия и авариипечатна: 12.00 лв. -
Най-големите лъжи в историятапечатна: 16.99 лв. -
Дора Изследователката: Дора тръгва на училищепечатна: 4.50 лв. -
Разкази под линияпечатна: 7.50 лв. -
Плесницатапечатна: 14.99 лв. -
Ваканция с магарешки ушипечатна: 10.00 лв. -
Ремонти в дома - Интериорни подобренияпечатна: 39.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.