Въведение в журналистиката
Над 400 страници със съвети, примери от практиката, илюстрации.
За всеки, които държи на качествената журналистика.
За мнозина това все още е най-мечтаната работа – журналистите са винаги на мястото на събитието. Те имат достъп до звездите и силните на деня и знаят повече за предисторията и потенциалното развитие на всяка новина от обикновените хора. Но интервютата със знаменитости, присъствията на галапредставления и коктейли, или репортажите от Ню Йорк, Берлин или София са по-скоро рядкост, отколкото всекидневие за представителите на „четвъртата власт“.
Книгата на Щефан Рус-Мол съчетава най-ценното от практиката и науката – нещо, което често липсва във въведенията по журналистика. Читателят научава не само най-важното за нейните основни закони, но и за отношенията Ј с политиката, пиара, рекламата и публиката. Авторът проследява драматичните промени в професионалната среда, плюсовете и минусите на Web 2.0 и новите медии. Иво Инджов обогатява материала с български примери и акцентира върху правата и задълженията на журналистите – една все още слабо позната територия от медийния преход в България.
Тази книга е учебник и наръчник за всички, които искат да станат журналисти. В същото време тя е ценно помагало и за онези, които вече са се утвърдили в професията, предлагайки полезни съвети – за да сверят часовника си с най-новите тенденции или просто като полезен редакционен справочник, към който можеш да посегнеш при необходимост.
Kниги от същия жанр
-
2012: Планетата Х - Потоп или спасениепечатна: 16.00 лв. -
Щастливата проституткапечатна: 8.00 лв. -
Лейла, сестрата на Ездрапечатна: 12.00 лв. -
Защо жените правят секспечатна: 19.00 лв. -
Терминологичен речник по право на Европейския съюзпечатна: 10.00 лв. -
Ами ако това беше истина...печатна: 10.00 лв. -
Поп звездипечатна: 4.95 лв. -
Обици и змиипечатна: 9.95 лв. -
Александър Греъм Бел - Възможността да общувашпечатна: 10.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.