Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Премълчани съветипечатна:
59.08 лв.
30.20 EUR -
Криминалистика for Dummiesпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Хамамът Балканияпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Добавената стойност на Пъблик рилейшънспечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Забранената Египтологияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Закон за концесиитепечатна:
3.80 лв.
1.94 EUR -
Женската сексуалностпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Несправедливо предимствопечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Закон за управление на етажната собственостпечатна:
1.90 лв.
0.97 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.