Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Спомени за Катрин Хепбърнпечатна: 10.00 лв. -
Новата икономика - За индустрията, правителството и образованиетопечатна: 15.00 лв. -
Игра на лъжипечатна: 12.00 лв. -
Комплект: Весела Коледа + Рожден Денпечатна: 20.90 лв. -
Абсолютна властпечатна: 8.00 лв. -
Как да сглобим компютър по-евтин и по-мощенпечатна: 7.00 лв. -
Зелено сияниепечатна: 5.00 лв. -
Как да влияем върху съдбата, кармата и здраветопечатна: 8.50 лв. -
Животът и смъртта на Луи XVIпечатна: 13.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.