Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Български светци и празниципечатна: 17.99 лв. -
Местно самоуправление и местна администрацияпечатна: 4.90 лв. -
Тайните на автомобилните марки А-Ее-книга: 10.00 лв. -
Охранителна дейностпечатна: 9.00 лв. -
Police, брой 17печатна: 9.99 лв. -
Time`s Eyeпечатна: 13.90 лв. -
Господин Мпечатна: 11.00 лв. -
Балоните на Грийнспанпечатна: 5.00 лв. -
The English Alphabet in Pictures. Картинна азбука на английски езикпечатна: 1.20 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.