Връзката с клиентите - как да ги спечелим и задържим
Независимо от длъжността, която заемате, винаги може по-добре да опознаете клиентите си и да постигнете по-високи печалби за компанията си. "Връзката с клиентите" представя изпитани стратегии за изграждане на позитивни отношения с клиентите. Научете се: - Да определяте кои са клиентите, които носят най-високи печалби за компанията ви. - Да увеличите печалбите, като спечелите лоялността на клиентите. - Да използвате мощни средства за комуникация, за да влияете върху хората. - Да разработвате успешни продукти и услуги с помощта на потребителите
Kниги от същия жанр
-
Българска семейно-родова лексика. Енциклопедичен речникпечатна:
45.00 лв.
23.00 EUR -
Журналистическа етикапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Симеон Петров - първият сред орлитепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Залепи и прочети 1печатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Природа под закрилапечатна:
16.60 лв.
8.48 EUR -
Управляващите политически партии в България (1879–2010)печатна:
37.00 лв.
18.91 EUR -
Семейна здравна енциклопедияпечатна:
35.00 лв.
17.89 EUR -
Вечната игра с нови правилае-книга:
9.99 лв.
5.10 EURпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Под завивките на средната възрастпечатна:
5.50 лв.
2.81 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2009
Страници: 166
ISBN: 9789547830936
Баркод: 9789547830936
Тегло: 0.34 кг.
Размер: 14.50x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.