Властта на хората - новият маркетинг
Книгата “Властта на хората” ще ви води стъпка по стъпка в процеса на създаване на персонална и фирмена идентичност и изграждане на имидж в социалните медии. След като я прочетете ще знаете как:
- да изградите своята идентичност онлайн
- да въвлечете клиентите си в диалог
- да създадете лоялност и доверие
- да изградите армия от фенове
- да планирате и мерите ефективнността
- да овладявате кризисни ситуации
Kниги от същия жанр
-
Управление на репутационни кризи -
Терминологичен речник по право на Европейския съюзпечатна: 10.00 лв. -
Бил Гейтс - Нетърпеливият оптимистпечатна: 10.00 лв. -
Икономическата политикапечатна: 9.00 лв. -
Закон за МВР. Правилник за прилагане закона за МВРпечатна: 6.90 лв. -
Възпитателни мерки за малолетни и непълнолетни правонарушителипечатна: 11.00 лв. -
Властта на хората - новият маркетингпечатна: 19.00 лв. -
Закон за местните данъци и таксипечатна: 2.99 лв. -
Семеен кодекс 2005печатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Е-Академия
Година: 2011
Страници: 212
ISBN: 9789549277418
Баркод: 9789549277418
Тегло: 0.57 кг.
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.