Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Професионална етика и туристическо поведениее-книга: 6.00 лв. -
ПДХ: Парите на другите хорапечатна: 10.99 лв. -
Закон за адвокатуратапечатна: 5.50 лв. -
Предвидимо ирационални: Кои са силите, формиращи нашите решенияпечатна: 18.00 лв. -
Игрите на властта: да правиш бизнес в Българияпечатна: 17.00 лв. -
Мисли на едро и действай настоятелнопечатна: 20.99 лв. -
Финансови ли са финансовите пазари?печатна: 14.00 лв. -
Стъпи здраво на пазарапечатна: 15.00 лв. -
Държавно обществено осигуряванепечатна: 4.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.