Българска рекламна енциклопедия
В „Българска рекламна енциклопедия" читателят ще открие аргументи за своите доводи, потвърждения на своите съмнения и убеждението, че рекламата наистина е по-сериозна, отколкото изглежда, за всички, които нямат пари да я правят. Великото изкуство на рекламата ще остане тайна с девет печата за всички, които малко четат, малко пишат и не обичат да слушат другите. Ерих Кестнер, известен като писател, но малко известен като доктор по реклама.
Kниги от същия жанр
-
Закон за движението по пътищатапечатна: 4.70 лв. -
Интелектуална собственост – част ІІпечатна: 4.90 лв. -
Преферентните искове за попълване на масата на несъстоятелносттапечатна: 20.00 лв. -
Казуси по наказателно право - обща частпечатна: 19.00 лв. -
Отвъд големите печалбипечатна: 18.00 лв. -
Преюдициалното запитване до Съда на Европейския съюзпечатна: 20.00 лв. -
Вещно право. Практически проблемипечатна: 19.90 лв. -
Приемствеността в семейната фирма: Младежите и семейният духпечатна: 12.00 лв. -
Договорът - практическо ръководство за търговски и граждански договорипечатна: 54.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 397
ISBN: 9546493880
Баркод: 9546493880
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 16.50x23.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.