Брандинг 101
Университетът Тръмп Брандинг 101 Книги от поредицата Университетът Тръмп са практични и показват основните стъпки за успешното правене на бизнес в стила на Тръмп.
Всяка книга е написана от водещ експерт в дадената област и включва вдъхновяващ предговор, написан от самия Тръмп. Основните идеи са илюстрирани с реалния примери от работата на Тръмп и други висши мениджъри в Trump Organization. Незаменим помощник за всеки, който иска да успее в бизнеса, без магистърска степен по бизнес администрация, книгите от поредицата дават приложими съвети, основани на единственото нещо, което читателите не могат да получат в университета по мениджмънт – опита. В „ Брандинг 101” ще научите:
• Да изградите силна търговска марка, която увеличава продажбите и печалбата за всяка компания
• Да разберете разликата в управлението на марката на продукт и марката на услуга.
• Да направите от марката си много повече от лого или име
• Да разработите ясна позиция и бранд стратегия
• Да внушите на клиентите си посланието на марката си
• Да изберете подходящо бранд име и лого
• Да съживите изтърканата или слаба марка
• Да използвате герила брандинг
• Да изградите вашата собствена марка за развитие на кариерата ви
• Да поддържате съгласуваността в бранд имиджа
• Да разраснете марката си с времето
• Да използвате марката си, за да повишите цялостно стойността на компанията и бизнеса ви.
„Брандинг 101” предлага на предприемачи, маркетинг специалисти и мениджъри някои от най-мощните идеи и ефективни методи на брандинга. Съчетавайки най-голямото име в бизнеса с уроците от водещи професори по маркетинг и брандинг експерти, този практически наръчник ви учи на брандинг от световно ниво. Дон Секстън е преподавал маркетинг в Колумбийския университет повече от четирийсет години и тук споделя безценния си опит. Всяка глава предлага задълбочен поглед на ключови брандинг идеи и ги изследва с помощта на разбираем, неакадемичен подход, подкрепен с упражнения и примери от реалния живот. Професор Секстън обяснява всички най-ефективни брандинг стратегии, които биха били подходящи за вашия бизнес и начините за извличане на най-големи ползи. Този единствен по рода си наръчник предлага практически съвет за всеки, който иска да увеличи присъствието си на пазара. Взета самостоятелно като четиво за брандинга или разгледана в контекста на поредицата Университетът Тръмп Брандинг 101 ви дава цялата необходима информация и стратегия за успешното изграждане на търговска марка, която клиентите няма да забравят. Дон Секстън е професор по бизнес в Университета Колумбия и президент на компанията Arrow Group Ltd. Носител е на Наградата за отличителен принос към преподаването на Columbia Business School и е работил с много известни компании. Статиите му на тема маркетинг и брандинг са се появявали в издания като Harvard Business Review и Journal of Marketing и често е цитиран в медии като New York Times и Business Week. Също така е автор на „Университетът Тръмп Маркетинг 101”.
Kниги от същия жанр
-
Мениджмънт в туризмапечатна: 18.90 лв. -
Кодекс на труда 2013печатна: 12.00 лв. -
Изкуството на предимството: 36 стратегеми за побеждаване на конкуренциятапечатна: 12.99 лв. -
Наказателен кодекспечатна: 6.90 лв. -
Нов старт за вашия бизнеспечатна: 14.00 лв. -
Закон за устройство на териториятапечатна: 8.90 лв. -
Бизнеспланиранепечатна: 12.00 лв. -
Прилагане за първи път на Международните Стандарти за Финансова Отчетностпечатна: 28.00 лв. -
Процедури, вътрешни актове и приложни документи по уредбата на трудовите отношения в предприятиетопечатна: 30.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Доналд Тръмп
Биография:
Доналд Тръмп е президент на “Тръмп организейшън” и Председател на борда на директорите на Университет Тръмп. Най-прочутият в света инвеститор в областта на недвижимите имоти и автор на много бестселъри, той е пример за съчетание на майстор на успешните сделки и ревностен филантроп.
Докато разгръща идеите си в строежа на пълвокласни хотели, спортни зали и увеселителни заведения, той последователно полага нови стандарти и изисквания, които вдигат летвата за целия свят.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.