Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Българско-унгарски разговорникпечатна: 7.00 лв. -
Българско-френски разговорникпечатна: 4.00 лв. -
За да знам повече в 6 клас: Английскипечатна: 6.90 лв. -
Свещените правила на мениджмънтапечатна: 10.00 лв. -
Общуването лице в лицепечатна: 18.00 лв. -
Кратка учебна граматика на английския езикпечатна: 4.80 лв. -
Брилянтните преговорипечатна: 14.00 лв. -
Английско-български учебен речник. Българско-английски речникпечатна: 14.00 лв. -
Италиански език - 2 CDпечатна: 10.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.