Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
The Best Short Storiesпечатна: 5.00 лв. -
Успешни бизнес стратегиипечатна: 12.00 лв. -
Управление на малкия и среден агро-бизнес в Българияпечатна: 6.90 лв. -
Контекстна реклама - основи, тайни, триковепечатна: 19.95 лв. -
Управление на репутационни кризи -
Гръцки за пътуванепечатна: 6.99 лв. -
Българско-немски бизнес разговорникпечатна: 4.00 лв. -
Тестове и упражнения по немска граматикапечатна: 6.00 лв. -
Посмей да бъдеш различенпечатна: 19.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.