Англо-български речник по маркетинг
Изданието съдържа около 9500 речникови статии. Включени са препратки към отделните статии, както синоними и антоними на по-значимите термини.
Представени са новите понятия в областта на дигиталните технологии, електронната търговия и интернет.
Речникът е предназначен за работещите в сферата на маркетинга и рекламата и за изучаващите икономика, маркетинг и реклама.
Kниги от същия жанр
-
Немско-български речникпечатна: 17.00 лв. -
Wodehouse: Adapted storiesпечатна: 5.00 лв. -
Българско-английски речникпечатна: 10.00 лв. -
Гениален Маркетингпечатна: 29.99 лв. -
Да проговорим гръцки с 40 урока: Самоучител + 2 CDпечатна: 19.95 лв. -
Падежите в руския езике-книга: 1.99 лв.печатна: 2.99 лв. -
Българско-италиански разговорникпечатна: 2.99 лв. -
Неправилни глаголи - Италиански езикпечатна: 4.90 лв. -
Предлозите в немския език и тяхната употребапечатна: 5.90 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Мениджмънт, Маркетинг, Човешки ресурси
,
Реклама и PR
,
Граматики
,
Чуждоезиково обучение
,
Английски
Година: 2001
Страници: 172
ISBN: 9546493775
Баркод: 9546493775
Размер: 14.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.