Америка: социалният тропик
Социум и медии на САЩ от Пулицър до Мърдок
Американската журналистика извоюва ключова позиция още през последната трета на XIX век с един отказ и с един избор. Тя се отказа от педагогическите претенции, литературните подражания, ораторския балкон и патрицианското високомерие. Тя избра страната на масите и от тяхно име активно се намесва в управлението.
Американската журналистика не е само всевиждащото око на новия бог – масата, нито е само жълтото момченце, което не се уморява да повтаря, че царят е гол (описвайки всичките му детайли); тя е и главният психоаналитик на Америка, който непрекъснато превръща несъзнаваното в осъзнато, потуленото – във видимо за всички, премълчаваното – в обект на публична дискусия.
Ако иронично се подхвърля, че именно журналистиката е свела политиката до масово шоу, борсата – до бинго зала, културата – до уличен театър, нека не забравяме, че това са проявления на един и същ феномен: извеждането на главните социални актьори от Храма на Сцената, където те стават видими, достъпни и уязвими. Те са принудени да действат – незабавно и ефективно, да се съобразяват с публиката и да не разчитат много на задкулисния мрак, защото именно там ги дебнат репортерите.
Kниги от същия жанр
-
Възелпечатна:
4.00 лв.
2.04 EUR -
Войната на семейство Роузпечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Алексий или трактат за напразната борбапечатна:
5.95 лв.
3.04 EUR -
Фотомания - брой 14печатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Синият залезпечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
За любовта и женитепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Влюбени в живота. Книга 1печатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Генномодифицирани хранипечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
История на българската военна авиацияпечатна:
27.00 лв.
13.80 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.