Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата

Дейвид Огилви - словото на гения в рекламата

(3.89 от 18 гласа)











Това е една необикновена бизнес книга. С характерния си отривист стил Огилви излага прями и остроумни размисли върху теми, свързани с маркетинга и рекламата, от продажбата и управлението до творчеството. Независимо дали конкретният откъс е част от старателно подготвена лекция или шеговита бележка до приятел, прозата на Огилви неизменно подтвърждава неговата максима: “За една рекламна агенция е добре да е надарена с въображение и неортодоксалност”.

Коя агенция би наела такъв човек?

Той е на 37 години и е безработен. Изпаднал е от колежа. Бил е готвач, продавач, дипломат и фермер. Не знае нищо за маркетинга и никога не е публикувал нито ред. Заявява, че се интересува от рекламата като кариера (на 37 години!) и е готов да започне работа за 5000 долара на година.

Малко вероятно е при това положение да бъде нает от някоя американска агенция.

Една лондонска агенция, обаче, го наема. Само след три години той става един от най-известните автори на реклами и в последствие изгражда рекламна агенция, която е сред водещите в света.

Изводът: понякога за агенциите е по-добре да подхождат творчески в разрез с общоприетото, при наемане на служители.



Печатна книга

14.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 3.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 3.99 лв.



Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Lokus
Година: 2013
Страници: 208
ISBN: 9789547831971
Баркод: 9789547831971
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.

Коментари

Коментари


Плащане с EasyPay може да направите като изберете опция плащане "чрез ePay" и на платежната страница изберете Таб "В брой на каса".

Вижте приложения пример: