Логистика

Логистика

  • Абонамент за 1 Година: 30.00 лв.
    (10 броя. Спестявате 25% от цената на брой )
  • Защита: Adobe DRM
  • Как да купя е-списание? Виж
Файлът е съвместим за четене на всички съвременни електронни четци за книги с eInk екран, таблети с операционна система Android, Windows и iPad. На персонални компютри с Windows и Apple Mac.

Четенето не е възможно на моделите Kindle с eInk екран, защото Amazon.com не поддържат съвместимост с тази технология.

Известно изключение има за таблети Kindle Fire, на които може да бъде инсталиран софтуера BlueFire reader, а кратко ръководство може да прочетете тук.

Списание ЛОГИСТИКА (издава се от 2005 г.) цели да свърже тези, които предлагат логистични услуги, с онези, на които те са необходими.

Списание ЛОГИСТИКА разглежда спедиция, складиране, опаковане, дистрибуция, транспорт, оптимизация, информатика, теория и практика и съдържа: принципи и методи на изграждане на логистични вериги; управление на вътрешнофирмените и външни материални потоци; складово стопанство, снабдяване, технология на обработка на товари; опаковане, дистрибуция, рециклиране; транспортно-спедиторско обслужване и критерии за неговата оценка; управление на качеството; информационни технологии в логистиката; представяния на фирми, предлагащи спедиторски и логистични услуги, примери за организирана логистика в български фирми (търговски вериги, производствени звена); чуждестранен опит и новости в бранша; обзори по теми като например подемна техника за складове, телематика и др.; новини – нови услуги, новооткрити у нас складове и логистични комплекси, новости в българското и международно законодателство, засягащи аспекти на логистиката.

Информацията, която списанието предоставя на своите читатели, се допълва от сайтa www.logistika.bg, чието съдържание се обновява ежедневно с кратки актуални новини.


Новия брой "Логистика - брой 7/2017"


Новият брой на сп. ЛОГИСТИКА – бр. 7 / септември 2017

Светът се променя, а транспортът? Този въпрос задава Сезер Сабах собственик на Оптимум Трейд. Фирмата е създадена през 2011 г., като дейността й е съсредоточена в международния и вътрешния транспорт на цели и групажни товари. Извършва превози с хладилни камиони, както и извънгабартни превози. „Отдавна мина времето, когато беше достатъчно да намериш камиони, които доставят от точка А до точка Б.  Днес трябва да знаеш много повече за клиента и доставките и да мислиш непрекъснато как да направиш услугата точно такава, каквато я иска клиентът. Много е важно, когато намираме потенциален клиент, да разберем всичко за неговата организация на доставки. Правим подробно проучване – откъде внася суровините, накъде изнася готовата продукция, каква е спецификата на стоката, лесно запалима ли е, с цистерни ли извозва или с хладилни камиони и много още подробности...“ – споделя г-н Сабах.
Дружеството БМФ Порт Бургас, учредено от Параходство Български морски флот, взе на концесия Терминал Изток 2А през 2012 г., а година по-късно и Терминал Запад на Пристанище Бургас. От тогава до сега концесионерът е инвестирал над 51 млн. евро в модернизация на двата терминала. С тези средства са построени нови съоръжения и складове, закупени са 5 нови крана (3 мобилни Gottwald – 100-тонни, и 2 Sennebogen, като предстои доставката на трети), рийчстакери, автотрейлъри, мотокари и е реновирана пътната инфраструктура. Какво точно е направено в пристанището и какво предстои да се направи разказва търговския екип на концесионера.
Нов жп маршрут ще бъде прибавен към региона, където се срещат Югоизточна Европа и Западна Азия. Това е линията ВТК (Baku, Tbilisi, Kars), която ще свързва Каспийско море с жп мрежата на Турция, а оттам и европейските жп линии. Очаква се движението на първите влакове по новия коридор да започне в края на 2017 г. Плановете са първоначално по него да се превозват годишно 6,5 млн. т товари и 500 000 пътници.
 
В брой 7 / 2017 на сп. ЛОГИСТИКА може да прочетете още:
Лидл България пусна в действие втори логистичен център
UniCarriers - шведски дизайн с японска технология - Сигма България започва да предлага марката на нашия пазар
Функционалните машини на EP Equipment - Карите на компанията вече се предлагат у нас от Инжконсулт
Практикер строи склад в най-добрата логистична точка
Логистичният център в Кабиле се отличава с иновативните си решения - Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България
МАГЛЕВ, Hyperloop и бъдещето на обществения интер-регио транспорт
Българско звено управлява логистиката на Ideal Standard
Toyota Tonero – 10 години доказана ефективност
Логистиката след Брекзит и Тръмп - Новите господари в Лондон и Вашингтон вече променят логистичната индустрия
Toshiba – модел, базиран на риска - Корпорацията държи на добрите връзки с доставчиците 
Работата ми е вълнуваща и разнообразна - Ивета Повиловските, управител на UAB Ivelina
Който автоматизира – печели! - Топ 20 на производителите на автоматизирани системи за придвижване и складиране на товари
Иновативните системи за складиране на Kardex Remstar - STAMH даде възможност на български фирми да се запознаят с тях „на живо“
Кралят на пробега е Volkswagen Caddy TGI
Събития, книги