Маркетингово позициониране

Маркетингово позициониране

(4.15 от 20 гласа)











Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби.

проф. д-р Веселин Благоев,
автор на първата българска книга по маркетинг, издадена през 1988 г.

 
Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Научната зрелост и младежката дързост на книгата ни убеждават: позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Резултатът е недвусмислен: младият наш учен – и успешен практик – отправя истинско предизвикателство към световната маркетингова теория!

проф. д-р Боян Дуранкев,
УНСС

 

Виж цялата анотация »

Печатна книга

15.00 лв.

  • Наличност: не
  • Безплатна доставка за поръчка над 39.90 лв.
  • Доставка 1.99 лв. за поръчка над 9.99 лв.
  • За поръчка до 9.99 лв. доставка 2.99 лв.



Информация

Информация




Информация за книгата:

Издател: Изток Запад
Година: 2014
Страници: 256
ISBN: 9786191525072
Баркод: 9786191525072
Тегло: 0.35 кг.


 Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите могат незабавно да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.

доц. д-р Венцислав Савов,
бизнес редактор в сп.„Мениджър“ и преподавател в Датски колеж в София

Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. „Маркетинговото позициониране“ описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин именно този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки.  Тожа е книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!

Николай Неделчев,
Изпълнителен директор на Publicis Groupe Bulgaria
 


Коментари

Коментари